Tvorím obchodné a marketingové stratégie na mieru, zavádzam nové trendy, moderný pohľad na firmu.
Často sa stáva, že pri starostlivosti o druhých zabudne človek poľahky na svoje vlastné záležitosti. Doslova ako ten obuvník, ktorý má bosé deti. Zlepšovať vlastnú modernú firemnú prezentáciu i keď máte mnoho klientov, pre ktorých úspešne pracujete, je nesporne veľmi dôležité.
Dlhé roky sme totiž realizovali projekty len pre klientov a úprimne sme tomu venovali všetok čas, ktorý bol k dispozícii. Neostalo ho teda veľa pre nás samých. Ako roky pribúdali, zrazu sme sa však ocitli na svojich málo moderných a zastaraných webstránkach, ktoré už, žiaľ, dávno nespĺňali požiadavky moderných foriem komunikácie. Nehovoriac o sociálnych sieťach, v dnešnej dobe jednej z hlavných marketingových platforiem. I keď sme posledných 6 rokov, v podstate, nepotrebovali spustiť firemnú reklamnú kampaň, mali sme totiž skvelé referencie, ktoré nám zabezpečili stabilnú klientelu, aj tak je rozvoj firemnej politiky vlastnej spoločnosti skutočne kľúčovým bodom.
Ako učíme našich klientov, aj keď máte stabilnú spoločnosť, je potrebné s potenciálnymi i súčasnými zákazníkmi udržiavať pravidelný kontakt, a to aj mimo obchodných sfér. Dôležité je podeliť sa s názormi a postojmi, ktoré v obchode jasne definujú vašu firemnú politiku. Preto sme sa rozhodli, že tieto naše nedostatky odstránime. Čo sme teda všetko zmenili? Pozrime sa na to...
Vnášať do firiem „nový vietor“, moderné nástroje a implementáciu obchodnej a marketingovej stratégie výrazne napomáha firmám napredovať. Preto sme svoju činnosť rozdelili do dvoch hlavných kategórií: Služby a projekty.
Služby sú našou hlavnou doménou, ktorú ponúkame klientom. Obchodná stratégia, marketingová stratégia, organizovanie podujatí, foto a video produkcia a v neposlednom rade i tvorba webstránok. Rovnako sme súčasťou viacerých vynikajúcich projektov. Venujeme sa v nich činnostiam, ktoré pre nás zabezpečujú naši partneri, zvyknutí s nami spolupracovať. Z veľkej väčšiny ide o jedinečné obchodné a marketingové nástroje, ktoré vieme výhodne našim klientom sprostredkovať. Skúsenosti sa jednoducho niekedy nedajú ničím nahradiť.
V prvom rade sme si vymedzili Tone of voice, spôsob komunikácie, akou sa vám chceme ďalej prihovárať. Radi by sme totiž docielili, aby ste nás vnímali ako poradenskú spoločnosť, zloženú z tímu ľudí, ktorých práca nesmierne baví a vyslovene napĺňa, z odborníkov, ktorí budú pre vaše projekty pracovať radi.
Pripravili sme aj novú webstránku, určujúcu naše vizuálne smerovanie. Cieľom dizajnu webstránky bola jednoduchosť a prehľadnosť s minimalistickými prvkami, bez väčších efektov, aby pozornosť smerovala len k dôležitých informáciám. Webová stránka je rýchlejšia, čo je však pre nás zvlášť dôležité, zopár užitočných funkcií nám uľahčilo obchodné procesy. Ide napríklad o prehľadný rezervačný systém, v ktorom si jednoducho zvolíte a rezervujete termín, ktorý vám vyhovuje.
Okrem toho sme vytvorili aj úvodné video. Môže výrazne ušetriť čas, lebo v pár minútach efektívne vyrozpráva fakty o našej činnosti. Nemusíte tak čítať rozsiahle informácie, môžete si pohodlne užiť predstavenie spoločnosti v krátkom shote a zvážiť prípadnú rezerváciu vášho prvého online stretnutia s nami. Tajne veríme, že sa vám video zapáči!
Ďalšie naše kroky viedli ku skoncipovaniu marketingového kalendára na celý rok 2023. Vďaka nemu budeme presne poznať témy, ktorým sa budeme v blogu na webovej stránke postupne počas roka venovať. Rozhodli sme sa tiež pre prioritné sociálne siete - Facebook a LinkedIn.
Podarilo sa nám teda v ostatnom čase vytvoriť a najmä zrealizovať našu vlastnú firemnú politiku. Už teraz sa tešíme na reakcie od vás, či už sa stanete našimi klientmi, alebo sa necháte len inšpirovať témami, ktoré budeme počas roka prezentovať. Budeme veľmi vďační za každého. Veríme, že spolu vytvoríme silnú komunitu podnikateľov, ktorí budú čeliť spoločnými silami akýmkoľvek súčasným výzvam.